Kaseton reklamowy – najlepsza forma reklamy lokalnej

Kaseton reklamowy to świetna forma reklamy lokalnej. Jeśli prowadzisz biznes w swoim mieście, masz działalność stacjonarną to z pewnością przyznasz rację, że niezwykle ważna jest odpowiednia prezentacja firmy, by klienci w łatwy sposób mogli dostrzec Twój sklep czy oddział.

Kaseton reklamowy powinien być dobrze zaprojektowany i stworzony w taki sposób, aby z pewnością przykuwał uwagę potencjalnych klientów, by każda osoba nawet jeśli nie jest bezpośrednio w danym momencie zainteresowana Twoją firmą, by jednak widziała ten kaseton, doceniła reklamę i zapamiętała ją na dłużej – być może  nie teraz, a kiedyś stanie się Twoim klientem, lub po prostu poleci Twoje miejsce swoim znajomym, którzy będą poszukiwać takiego rodzaju biznesu.

Kasetony reklamowe zwykle przytwierdzane są do budynku bezpośrednio na płasko (kaseton jednostronny) – wówczas dobrym pomysłem z pewnością byłoby, aby je podświetlić – ledowe oświetlenie sprawdzi się świetnie, nie będzie ono drogie, będzie energooszczędne i nie wpłynie za mocno na wysokość rachunków, nawet jeśli będzie się dość długo palić. Kasetony można również montować bokiem do budynku, czyli w taki sposób aby odstawały od ściany, kiedy będziemy przechodzić obok – kaseton będzie usytuowany do nas frontem. Taki rodzaj kasetonu nazywany jest kasetonem dwustronnym.

Na stronie http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

 

Kaseton reklamowy to najbardziej popularna forma reklamowa i najlepiej się sprawdza pod wieloma względami. Z pewnością jest on bardzo trwały. Kasetony wykonywane są z aluminium – jeśli chodzi o ramy, natomiast fronty wykonywane są z tworzyw sztucznych, dzięki czemu mamy zachowaną dużą odporność na wszelkie warunki atmosferyczne, które w wielu innych przypadkach mogłyby wpłynąć niszcząco na reklamę ścienną, jaką może być plandeka czy metalowa blacha z naklejonymi informacjami. Takie formy reklamy szybko się niszczą, odklejają, odbarwiają i nie wyglądają estetycznie. Kaseton trzyma świetną formę przez długi czas i nie wymaga poprawek naprawdę długo.

Jeszcze kilkanaście lat temu stosowane były nieco inne rodzaje oświetlenia takich reklam, jednak obecnie wszędzie używa się wcześniej wspomnianej technologii LED. Jest to wygodne rozwiązanie z tego względu, że jesteśmy w stanie konkretnie rozmieścić punkty świetlne, które to doświetlą choćby w odpowiednim kształcie nasze szczegóły na reklamie. Daje to bardzo ciekawe efekty wizualne, a przy tym także nie obciąża naszego budżetu, właśnie ze względu na energooszczędność takich ledów.

Dodaj komentarz